czwartek, 2 sierpnia 2012

TURBO FIRE

Drugim moim postem będzie ważna część mojego życia czyli trening z którym walczę od listopada. Zakłada on plan 20 tygodni, ale miałam klika krótszych i dłuższych przerw w planie. Czasami zaczynałam od początku natomiast ważne że teraz jestem w 9 tygodniu. 


Postaram się wam trochę opisać plan Turbo Fire.
Trenerką w tym programie jest Chalene Johnson, jest to intensywny trening który zakłada że można spalić o wiele razy więcej kalorii niż przy zwykłych ćwiczeniach. W programie wykorzystane są elementy pochodzące z boksu, kickboxingu, jogi, capoeiry i innych dyscyplin.

Trening trwa 20 tygodni:
  • 3 miesiące program podstawowy
  • 2 miesiące zaawansowany

Treningi aerobowe:
  • Fire 30 Class
  • Fire 45 Class
  • Fire 45 ez Class
  • Fire 55 ez Class
  • Fire 60 Class 
  
Treningi interwałowe 
HIIT (ang. High Intensity Interval Training)to ćwiczenie polega na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku z krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku
  • Hiit 15 Class
  • Hiit 20 Class
  • Hiit 25 Class  
  • Hiit 30 Class 

 Treningi siłowe:
  • Core 20 – ćwiczenia na brzuch
  • Tone 30 – ćwiczenia na różne partie mięśniowe
  • Sculpt 30 – ćwiczenia na ręce
  • Abs 10 – ćwiczenia na brzuch
  • Upper 20 – ćwiczenia na ręce
  • Lower 20 – ćwiczenia na mięśniach nóg i pośladków
 
 Ćwiczenia rozciągające:
  • Stretch 10
  • Stretch 40
 Najbardziej oddaję moc tych ćwiczeń ten oto filmik, właśnie on mnie tak nakręcił do zapoznania się z treningiem na własnej skórze.
 



Opis streściłam niesamowicie, można by było książkę napisać ale polecę wam coś lepszego. TUTAJ znajdziecie szczegółowe opisy całego programu i oczywiście jej niesamowitą przemianę po zakończeniu Turbo Fire. Bardzo polecam :)

4 komentarze:

  1. Robiłam ten trening, ale musiałam przerwać, bo mam zdecydowanie za mało miejsca w pokoju :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dużo jest wykopów, więc trochę miejsca potrzeba dla swobody ruchów ale niektórzy dają rade. Ja na szczęście tego problemu nie mam.

      Usuń
  2. Dziękuję za podlinkowanie :)

    Będziesz tak bardziej fitnessowo pisać, czy raczej o różnych aspektach swojego życia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co dziękować, toż ty mój motywator :)
    W szczególności o moich zmaganiach ze sportem ale grom wie co mi jeszcze przyjdzie do głowy :)

    OdpowiedzUsuń